Kamis, 10 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Khasiat Jelly Gamat Asli Timun laut mempunyai kandungan Gamapeptida emas khas yang hanya ada kepada spesies gamat emas sahaja (tidak ada dalam lain-lain jenis spesies timun laut) yang material "Gamapeptida". Kandungan ini mempunyai banyak manfaat seperti mencegah keradangan dan keradangan, mengurangkan rasa sakit, mempercepatkan penyembuhan luka, menjana semula sel-sel badan yang rosak, mengaktifkan sel-sel dalam badan yang baik, dan banyak lagi.

Di samping itu Gamapeptida, terdapat juga kandungan lain yang terkandung dalam gamat seperti emas dengan Protein, Collagen, Mineral, mukopolisakarida, Glucasaminoglycans (GAGs), sebuah antiseptik semula jadi, Glucosamine dan Chondroitin, saponin, Omega-3, 6, dan 9, Asid Amino , lectin, Vitamin dan Mineral.

Manfaat Jelly Gamat Asli Asid lemak gamat gamat jelly adalah apa yang menjadikan emas mampu merawat luka-luka yang datang dari dalam atau di luar badan. Di samping itu, ciri-ciri lain gamat adalah menjaga sistem saraf emas penghantaran impuls dan mengekalkan tekanan darah, membantu peredaran / darah, Vitamin B1 di mana fungsi sel-sel saraf, Vitamin B3 diperlukan untuk metabolisme tenaga, pencernaan dan sistem saraf yang sihat, untuk menghalang bakteria bahan, kulat, jangkitan, dan lain-lain lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar